29 May 2009

Cara-cara Nak cover Malu


1. kalau tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknya anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai.. lepas itu baru bangun bila xda orang nampak


2. kalau terjatuh basikal: Cepat-cepat naik basikal anda semula dan terjatuh la lagi sehingga berkali2 supaya orang ingat anda saja2 buat lawak.


3. kalau tejatuh tangga: Terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus.


4. kalau terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah2 dengan suara yang kuat , pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan.


5. kalau jatuh ketika naik bus: Jeritlah kuat2.."oi!!..apa tolak2 ni??" walaupun tiada orang di belakang anda.


6. kalau terjatuh di depan bus stop: Terus buat2 pengsan sehingga ade orang membantu anda..kalau xde..baring terus sampai malam dan xde orang lagi kat bus stop tu.haa..ni la masa yang sesuai untunk bangun semula


7. kalau terjatuh tergelincir kat lantai licin: Tarik la kawan (atau sesiapa yang aede kat sebelah anda) untuk jatuh bersama2 supaya tak la anda sorng je yang dapat malu..ye tak??haha.

Turun-turun kan petua orang-orang tua ni ye puan-puan.
Mencedok dari blog:
epitxoxo.blogspot.com

1 comment:

DERiacomEi said...

Assalamualaikum...kelakar btollah ~hahahahahah